studium przypadku

Jak klientowi z branży usługowej zamieniłem 791,32 zł budżetu reklamowego w 699 zainteresowanych kontaktów
i ponad 22 400 zł sprzedaży?

Metoda, którą wykorzystałem sprawdza się w ponad 90% wszystkich branż usługowych…

Zapisz się na bezpłatną analizę marketingową

Michał Trochonowicz

Michał Trochonowicz

Twórca programu szkoleniowego "Architekt Marketingu" & Współwłaściciel Agencji BRAND4U

Jeżeli prowadzisz biznes w branży usługowej i masz małą liczbę zapytań o Twoje usługi, firmę na granicy opłacalności, przepalane budżety przez siebie lub agencje reklamowe… to w tym artykule chcę Ci pokazać, że w 30 dni można diametralnie zmienić sytuację swojej firmy.

Przykłady firm, które tutaj przedstawię są idealnym dowodem na to, że możesz pozyskiwać przez Internet więcej klientów, niż będziesz w stanie obsłużyć. Przekonasz się, że nie musisz posiadać nawet strony internetowej i dużych budżetów reklamowych.

* klient nie chciał udostępniać danych firmy

przykład #1

Doradca finansowy

Pierwszym przykładem, który chcę Ci zaprezentować będzie przykład, w którym klient nie miał nawet strony internetowej a i tak wygenerowałem dla niego 88 zainteresowanych kontaktów na usługi finansowe w 17 dni kampanii.

Jak wyglądał cały proces sprzedaży:

Reklama na Facebook'u

Formularz kontaktowy na FB

Indywidualna rozmowa

Poniżej możesz zobaczyć jak taka reklama wygląda. Budżet reklamowy wyniósł: 500,68 zł. Z 88 kontaktów, umowę podpisało 7 osób. Klient z podpisanej umowy ma 2000 zł prowizji, więc zarobił 14 000 zł.

Średni koszt za pozyskany kontakt wyniósł 5,69 zł

Cały proces polegał na stworzeniu specjalnej reklamy na Facebooku, po kliknięciu której (z poziomu Facebooka) wyświetlał się formularz kontaktowy. Gdy osoba podała swoje dane (imię, adres e-mail i numer telefonu), klient mógł się z taką osobą skontaktować i przedstawić szczegóły a następnie domknąć sprzedaż. Ten rodzaj reklamy nazywa się “LEAD ADS”.

Ten rodzaj reklamy, świetnie się sprawdza dla wszelkiego rodzaju firm lokalnych, doradców, fotografów, branży beauty oraz B2B

przykład #2

Trener personalny

Tym razem chcę Ci zaprezentować klienta z branży fitness. W tym przypadku zaprojektowałem strategię marketingową, której celem było pozyskanie zainteresowanych osób na specjalny, edukacyjny webinar (spotkanie na żywo online).

Pod koniec tego webinaru, klient zaproponował swoją płatną usługę, którą był pakiet 3 miesięcznego prowadzenia treningów w cenie 400 zł netto.

Jak wyglądał cały proces sprzedaży:

Reklama na Facebook'u

Strona z zapisem na webinar

Sprzedaż na webinarze

Sprzedaż do listy adresowej po webinarze

W praktyce została przygotowana reklama na Facebook’u, która kierowała na stronę z zapisem na webinar. Podczas 15 dniowej kampanii, na webinar zapisało się 699 osób. Średni koszt za kontakt wyniósł 1,13 zł (dowód na zdjęciu poniżej).

Na spotkaniu na żywo były 293 osoby (42% z zapisanych).
Z płatnej oferty skorzystało 32 osoby (11% obecnych na żywo).

Po webinarze, do wszystkich zapisanych została wysłana specjalna sekwencja e-maili z płatną propozycją. Skorzystało z niej kolejne 24 osoby.

* klient nie chciał udostępniać danych firmy

Łączny bilans:

przykład #3

Tomasz Mandziarz

Kolejny przykład trenera personalnego. Teraz będę Ci mógł pokazać jak wyglądały poszczególne strony i statystyki procesu sprzedażowego.

Dla tego klienta zespół mojej agencji marketingowej przygotował strategię i proces sprzedaży, który wyglądał w następujący sposób:

Reklama na Facebook'u

Strona z zapisem na LIVE

Jednorazowa oferta

Sprzedaż na LIVE Facebook

Sprzedaż do listy adresowej po LIVE

Kampania reklamowa trwała zaledwie 5 dni. Zapisało się 205 osób. Były testowane 3 grupy docelowe. Średni koszt za zapisaną osobę
wyniósł 1,95 zł. Reklama kierowała na stronę z zapisem na bezpłatny LIVE.

(kliknij, aby powiększyć zdjęcie)

Testowaliśmy 2 wersje strony:

https://www.tmworkout.pl/twoja-sylwetka/ oraz
https://www.tmworkout.pl/twoja-sylwetka-2-0/

Średnia konwersja strony wyniosła: 47% (Na każde 100 osób na stronie, 47 się zapisało).

U tego klienta została zastosowana strategia “samofinansowania się” budżetu reklamowego. W momencie, gdy osoba zapisała się na bezpłatny LIVE, system przekierował ją do strony z jednorazową ofertą: https://www.tmworkout.pl/oferta-za-zapis/

W ciągu 5 dni kampanii sprzedaliśmy (za pomocą jednorazowej oferty) ebooki o łącznej wartości
204 zł, dzięki czemu znaczna część budżetu reklamowego została zrefinansowana.

przykład #4

Usługa szkoleniowa z inwestowania na giełdzie

Jest to przykład klienta, który w pierwszej kolejności skorzystał z mojej konsultacji i wiedzy ze szkolenia.

Podczas sesji konsultacyjnej dopracowaliśmy całą strategię marketingową oraz proces sprzedaży.

Jak wyglądał cały proces sprzedaży:

Reklama na Facebook'u

Strona z zapisem na webinar

Sprzedaż na webinarze

Sprzedaż do listy adresowej po webinarze

Poniżej wypowiedź klienta po wdrożeniu strategii:

(kliknij, aby powiększyć zdjęcie)

Marek Drabik – Nietypowy Polski Trader

Następnie klient zlecił wszystkie działania marketingowe do naszej agencji, gdzie dopracowaliśmy poszczególne etapy procesu sprzedaży. Testowane były różne kreacje i grupy docelowe w reklamie Facebook, aby sprawdzić które generują najniższe koszty.

Reklama przekierowuje na stronę z zapisem na webinar: https://www.drabikmarek.pl/webinar

Testowane były 2 wersje strony, aby sprawdzić która ma najlepszą konwersję
(obecna średnia wynosi 49%).

Sprzedaż odbywa się na cyklicznych (co 2 tygodniowych) webinarach a następnie dla osób, które nie kupiły została przygotowana automatyczna sekwencja e-maili sprzedażowych.

Sprzedaż na pierwszym webinarze przy 47 osobach na żywo…

inne przykłady

Sprawdź też inne przykłady generowanych wyników.

Powyższe przykłady pokazują, że nie trzeba zaawansowanych narzędzi a nawet strony internetowej, aby pozyskiwać klientów przez Internet!

Masz problem z reklamą lub sprzedażą w swojej firmie?

Zapisz się na bezpłatną, telefoniczną
ANALIZĘ MARKETINGOWĄ!

40 minutowa, bezpłatna konsultacja z naszym specjalistą.

Przeanalizujemy Twój biznes i dotychczasowe działania reklamowe.

Zaproponujemy odpowiednie działania marketingowe dla Twojej firmy.

W tym miesiącu zostało: 7 wolnych miejsc

Kim jest autor?

Nazywam się Michał Trochonowicz i projektuję marketing dla mikro i małych firm usługowych. Jestem twórcą programu szkoleniowego “Architekt Marketingu” oraz współwłaścicielem agencji marketingowej Brand4U.

Od 2010 r. zgłębiam wiedzę z zakresu skutecznej reklamy, sprzedaży, tworzenia stron www i strategii marketingu internetowego.

Do września 2016r. pracowałem w agencji reklamowej i byłem odpowiedzialny za dział marketingu. W tym czasie współtworzyłem kampanie promocyjne dla takich firm jak: Microsoft, Accenture, PwC, Pracuj.pl, Uber, Spotify i jeszcze kilku innych 😉

Następnie przyszedł czas na tzw. “przejście na swoje” i przez następne kilka lat prowadziłem kampanie dla swoich projektów, a także kampanie afiliacyjne na rynku polskim, amerykańskim i kanadyjskim.

Przeprowadzone kampanie reklamowe dla różnego rodzaju biznesów i zebrane doświadczenie, przyczyniło się w końcu do stworzenia programu szkoleniowego “Architekt Marketingu”. Moim celem jest pomoc w rozwoju polskich mikro i małych przedsiębiorstw z sektora usługowego

Opinie Klientów

W czym możemy Ci pomóc?

Strategia Marketingowa

Potrzebujesz dedykowanej strategi dla swojej branży? Razem z moim zespołem zaprojektujemy efektywne działania marketingowe

Generowanie Kontaktów

Brakuje zainteresowanych Twoimi usługami? Wygenerujemy dla Twojej firmy więcej zapytań, niż będziesz w stanie obsłużyć!

Kampanie Reklamowe

Zaprojektujemy cały lejek sprzedażowy i przeprowadzimy efektywną kampanię reklamową!

Użyteczne strony www

Zapomnij o stronach, które tylko wyglądają... Mój zespół projektuje również takie strony, które generują konkretne efekty...

Zapisz się na bezpłatną, telefoniczną ANALIZĘ MARKETINGOWĄ!

Bezpłatnie przeanalizujemy Twój biznes i zaproponujemy dopasowane działania marketingowe…

Znajdź mnie w mediach społecznościowych:

Masz pytania?

napisz wiadomość:

©Copyright 2020 michaltrochonowicz.pl

50%

Wypełnij poniższy formularz. Nasz doradca skontaktuje się z Tobą i umówi na rozmowę: